Graj Fair. Startuje nowa kampania TransferGo z Piotrem Żyłą.
TransferGo, lider na rynku przelewów międzynarodowych, startuje z nową, międzynarodową kampanią reklamową. Jej celem jest promocja marki, która dzięki innowacyjnym rozwiązaniom oferuje jedne z najszybszych i najtańszych na rynku przelewów za granicę. A to wszystko w duchu Fair Play.
2017-11-07, 10:50

Kampania podkreśla korzyści, jakie oferuje marka – tanie, szybkie, bezpieczne, a przede wszystkim uczciwe przelewy za granicę. TransferGo to już 350 000 Klientów, ponad 1,5 miliona zrealizowanych transakcji i ponad 1 bln funtów zaoszczędzonych dzięki usługom firmy.  

“Osią kampanii jest spot, który w sposób symboliczny przedstawia wartości marki. Koncepcja #grajfair (#fairplay) nawiązuje do filozofii marki – jesteśmy firmą uczciwą i transparentną, nasi Klienci to doceniają, a ich lojalność jest dla nas kluczowa. Ta relacja jest dla TransferGo jedną z najważniejszych wartości” – mówi Magdalena Gołębiewska, Country Manager TransferGo.

Zasad jest wiele. W życiu. W sporcie. Najważniejsza? Tylko jedna. Fair Play” – podążamy za głosem Piotra Żyły w spocie, ambasadora kampanii, utytułowanego skoczka narciarskiego, który słynie ze swojej szczerości i pozytywnego podejścia. Piotr z TransferGo współpracuje już po raz drugi. Niedawno mogliśmy oglądać go w mini-serialu “Żyła i Klasyk w Onlajnie”, emitowanym na kanale YouTube marki TransferGo. Tam, wraz z Wojtkiem Fiedorczukiem, w zabawny sposob wyjaśniali o co chodzi z “tą onlajnowoscią”. Czasem edukując, czasem wyśmiewając zachowania internautów. Wszystko w stylu Piotra - przyjemnie i lekko.

TransferGo jest inne niż reszta finansowych firm, nie są skostniali, a otwarci i pozytywni. Fajna sprawa, wszystko idzie szybko i tanio, a przecież o to chodzi” – komentuje skoczek swoją współpracę z marką.

“Tym razem, z uwagi na przedświąteczny czas, postawiliśmy na emocjonalne podejście. W życiu chodzi przecież o to aby wspierać siebie nawzajem, pomagać sobie, czyli przysłowiowo - GRAĆ FAIR. W TransferGo tak właśnie prowadzimy biznes”. - komentuje Gołębiewska.  

TransferGo oferuje rewolucyjną pod względem cenowym ofertę przelewów zagranicznych, nawet 90% tańszą niż w bankach lub u innych dostawców. Dużą zaletą jest także to, że przelewy dostarczane są następnego dnia roboczego, a w opcji ekspress w zaledwie 30 minut.

“Zależy nam, aby dzięki kampanii poznało i wypróbowało nas jak najwięcej osób. Z tego powodu oferujemy kod FAIRPLAY, który niweluje opłaty za pierwszy przelew, nawet ten z dostawą w 30 minut ” – podsumowuje Gołębiewska.

30 sekundowy spot jest dostępny na kanale YT marki. Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Sales&More, spot zrealizowany został przy wspolpracy z agencja kreatywna 23Heroes, a wyreżyserowany przez niezawodnego Karola Moch.

***

Informacje o TransferGo:

Transfer Go, z siedzibą w Londynie, jest międzynarodową firmą zajmującą się przelewami zagranicznymi online. Produkty i usługi oferowane przez Transfer Go oferowane są w 45 krajach na Świecie. Firma jest jednym z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w swojej branży. Założona w 2012 roku zrealizowała już ponad 1,5 miliona transakcji! Jakość świadczonych usług potwierdzają opinie Klientów, które śledzić można między innymi na niezależnym portalu TrustPilot, gdzie średnia ocen wynosi 9,5/10 (Doskonały). Spółka pozwala na dokonywanie przelewów w Europie, jak i poza nią. Niedawno TransferGo umożliwiło przelewy do Chin i Indii. Transfer Go ma siedzibę w należącym do Canary Wharf Group Level39, największym europejskim miejscu wspierającym firmy z rynku FinTech.


Więcej na: https://www.transfergo.com

KONTAKT / AUTOR
Magdalena Golebiewska
Country Manager
TransferGo
+44 790 438 9285
ZAŁĄCZNIKI
8.png
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.